Varför gjorde du såhär mot mig?

Ja, det är ett djupt inlägg att vänta. Från ett förvirrat hjärta. Du gav mig all glädje i världen för att sedan svika mig gång på gång. Nu orkar jag inte med dig & den här skiten längre. Ja, det handlar om dig Olivia. Antar att du läser det här aspackad på din iphone, troligtvis är du på jakt efter Cole. Du har alltid varit svag för lammkött & pappakex :( Men det är viktigt för mig att du får reda på hur jag egentligen känner.

ALLA gånger jag har kommit hem till läggan, spritflaskor på golvet & du ofta däckad i klädkammaren - its over! Jag kände att jag inte pallade längre. Så fort du fick matpengar tog du volvon till systembolaget, jag har gått åtskilliga tusenlappar i back på ditt supande!!! Olivia du är inget annat än en bitch. En snygg bitch iofs, ändock en tvätt-äkta BITCH & jag kommer aldrig ta dig tillbaka igen, återigen - its over...

 

</3 Never again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0