Därför // Olivia

Hej, det är Olivia. Jag har hackat mej in på bloggen, måste säga min side of the story. För det första är jag lite oklar vem det är som skrev förra inlägget? Greggan eller xxx? Har behandlat alla mina karlar på liknande sätt så ;)

Vem det än var så hade du alldeles rätt, jag läste inlägget - aspackad på min iphone. Dock inte i rännstenen som du säkert tror, utan på ett fashionabelt hotell med Cole. Han blir alldeles loco när han får se mina jewelz, vetinte riktigt varför. Han bjuder på en massa sprit, det är allt jag vill ha & det ger han mig.

Kärlek är överskattat, livet är överskattad, vodka är inte överskattat. Om det får mej till att bli en "tvätt-äkta BITCH" så står jag för det!



<3 Vodka , </3 Kärlek

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0